SEO-просування для початківців: як побудувати SEO-стратегію

SEO-просування для початківців: як побудувати SEO-стратегію

Серед моїх читачів напевно є ті, хто або ніколи не чув про пошукової оптимізації (SEO), або не має чіткого уявлення про її суті і принципах роботи. Я вирішив написати серію з п’яти статей, яка відповість на найголовніші питання будь-якого новачка і розкриє безліч секретів створення довгострокової кампанії і управління нею. Це перша частина мого довгого оповідання, присвячена розробці відмінною SEO-стратегії з нуля.

SEO просування сайтів в загальних рисах

Для початку, давайте розберемося в тому, що з себе представляє пошукова оптимізація. SEO — це серія тактик, спрямована на поліпшення вашого ранжирування в Google або інших пошукових системах, підвищуючи, таким чином, вашу видимість в органічному пошуку. У свою чергу, це принесе вашому сайту більше трафіку і продажів. SEO-стратегія довгострокова і тому вимагає постійного вдосконалення — поліпшення якості контенту та підвищення зручності користування сайтом. Можливо, моїм визначенням не вистачає конкретики, але на даному етапі нам його буде досить. SEO об’єднує в собі безліч факторів, тому ви ніколи не знайдете дві однакові стратегії або ж якийсь певний алгоритм, здатний привести вас до успіху. Вам доведеться присвятити чимало часу планування та розробки своєї власної унікальної стратегії (про це, до речі, ми сьогодні і поговоримо) і поширенню її на чотири основні області вашої роботи або замовити послугу на сайті http://www.06277.com.ua/article/1320179:

1. Оптимізація елементів сайту

Цей крок полягає в зміні контенту та технічної структури вашого ресурсу для того, щоб пошукові системи мали до нього доступ, і щоб він був оптимізований по вашим цільовим ключовими словами і фразами.

2. Постійний контент-маркетинг

Вам потрібно постійно генерувати новий якісний контент, який допоможе вам ранжуватися по ще більшій кількості ключових слів, забезпечити авторитетність свого домену і залучити більше зовнішніх посилань.

3. Лінк-білдінг і оптимізація поза сайтом

Не забувайте про зовнішній просуванні свого сайту за допомогою лінк-білдингу (неавтоматизированного набору посилань, що вказують на ваш сайт), гостьових постів на інших ресурсах і розвитку акаунтів в соціальних мережах.

4. Оцінка і аналіз

Нарешті, вам потрібно постійно аналізувати всі свої дії (і особливо ефект від них), адекватно оцінювати свої успіхи і вдосконалювати свою стратегію для отримання ще кращих результатів. У процесі ранжирування сайтів Google звертає увагу на дві речі: авторитетність сторінки і релевантність контенту на ній. Під авторитетністю розуміється ступінь довіри користувачів джерела — підвищити її можна за допомогою лінк-білдингу. Релевантність визначається тим, наскільки контент сторінки відповідає тому чи іншому пошуковому запиту. Більшу частину планування своєї стратегії ви обов’язково присвятіть саме останньому фактору, а саме визначення своєї цільової аудиторії. Вам необхідно буде виробити спосіб її таргетування, поставити перед собою чимало цілей і зрозуміти, яким чином їх можна буде досягти.

Визначення своєї аудиторії

По-перше, вам треба буде отримати максимальне уявлення про свою аудиторію. Якими повинні бути користувачі, яких ви таргетіруете? Що саме вони будуть шукати? Вам обов’язково доведеться провести дослідження ринку, щоб зрозуміти тип свого клієнта і його поведінкові характеристики. Далі, вам потрібно буде визначити, платоспроможний чи ваш потенційний покупець: чи готовий він придбати ваш товар відразу, або ж він просто зайде на ваш сайт, щоб ознайомитися з асортиментом продукції? Всі ці дані допоможуть вам вибрати правильні ключові слова для вашої кампанії і визначитися з тематикою для майбутнього контенту, який згодом стане ядром вашого успіху в Інтернеті.

Вивчення своїх конкурентів

Наступним вашим кроком при розкручуванні та просуванні сайту має стати дослідження конкурентів. Складіть список своїх найвпливовіших суперників в Інтернеті. Чим вони зараз займаються в плані SEO? За якими ключовими словами вони ранжуються в пошуку? Що саме вони постійно оптимізують? Скільки вони вкладають в контент-маркетинг? Відповівши на ці питання, ви зможете розпланувати свої подальші дії і перевершити своїх конкурентів, або повторюючи їх дії, або (що набагато краще) знайшовши неохоплених ними області та просуваючи своїм клієнтам ті якості, які відрізняють ваш бренд від інших.

Проведення аналізу ключових слів

Далі , вам належить проаналізувати свої ключові слова. Взагалі, це складна тема, яка заслуговує окремої статті, але вже зараз я хотів би звернути вашу увагу на кілька важливих речей. По-перше, врахуйте, що ви не досягнете неймовірних результатів в ранжируванні, просто використовуючи ті ключові слова, які згадуються в заголовках ваших сторінок або постів. Вам потрібно буде знайти ті слова і фрази, які вводяться в вікні пошуку вашими потенційними клієнтами, і які, власне, здатні привести їх на ваш ресурс. Google просить своїх користувачів замислюватися про семантичному (простіше кажучи, смисловому) співвідношенні між обраними вами ключовими словами і контентом на вашому сайті. В Інтернеті існує безліч інструментів для аналізу ключових слів, в тому числі і новий сервіс від Moz, але, якщо ви вирішите зробити все самостійно, то не забувайте про таких критеріях: * Релевантність. Наскільки доречні ці ключові слова для опису вашого бренду і діяльності вашої компанії? * Конкуренція. Чи важко ранжируватиметься за цими словами? Скільки компаній їх використовує? Чим менше конкуренція, тим краще. * Обсяг потенційного трафіку. Скільки людей буде шукати за цими ключовими словами? Чим більше, тим краще. Зрозуміло, вам буде складно знайти ключових слова, які відповідають усім трьом критеріям на сто відсотків, але, запевняю вас, вони існують.

Планування бюджету і постановка цілей

Нарешті, вам потрібно буде визначити, скільки грошей ви будете готові витратити на свою кампанію. Пам’ятайте: якщо ви хочете все зробити добре і якісно, ​​то скупитися точно не варто — особливо якщо ви хочете витрачати на SEO багато часу і інших ресурсів. Тут вашими діями повинен керувати рівень конкуренції у вашій ніші і бажані терміни отримання перших результатів (не забувайте також про те, що вони з’являться тільки через час). Ставте перед собою якомога більше детальних і унікальних цілей: написати за тиждень X постів, набрати X посилань за місяць або підвищити зовнішній трафік на X відсотків (хоча в перший час по цьому пункту буде складно щось прогнозувати). Залежно від специфіки вашого бізнесу, ви можете фокусуватися на якійсь області SEO більше, ніж на інших. Я поверхово торкнувся дуже багато дійсно важливих тем, тому рекомендую вам заглиблюватися в кожну з них по черзі. Адже, погодьтеся, для того, щоб якісно спланувати свою SEO-стратегію і інвестувати свій бюджет в ті області, які будуть для вас найбільш ефективними, вам потрібно мати достатню кількість інформації. Дерзайте!

Джерело статті: http://www.06277.com.ua/article/1320179