Керівник розробників Hatred відкинув звинувачення в неонацизме

Генеральний директор Destructive Creations Ярослав Зелінський заявив сайту Polygon, що його студія ніяк не пов’язана з неонацистськими рухами.

Про Destructive Creations заговорили кілька днів тому, коли польські розробники представили дебютну гру. В їх изометрическом шутере Hatred йдеться про соціопата, який вирішив убити якомога більше мирних жителів і поліцейських. Галузеві медіа тут же ополчилися на студію, а блог Fuck NO Video Games заявив, що в Destructive Creations сидять неонацисти і їх гра прославляє насильство і перевагу білої раси.

У блозі перераховані три аргументи. По-перше, в Hatred білошкірий герой без причини вбиває кольорових. По-друге, один із співробітників з групового фото на сайті студії одягнений у футболку з емблемою «проклятих солдатів», поляків, що билися з радянською армією під час і після Другої світової війни. По-третє, в Facebook Ярослав Зелінський натиснув на кнопку «Мені сподобалося» на сторінці Польської ліги оборони, яка об’єднує націоналістів, супротивників імміграції і ненависників мусульман. Її члени заходять в нічні клуби Варшави, щоб «захищати» полячок від прихильників ісламу. У Польщі багато хто називає рух «католицьким джихадом».

Зелінський відповів, що ще минулого тижня вважав Польську лігу оборони не громадським рухом, а всього лише інформаційної сторінкою зі свіжими новинами про Європу та Близькому Сході, «які не розкажуть традиційні ЗМІ». Керівник Destructive Creations вважає, що в обох регіонах зараз кояться по-справжньому страшні речі, але всіх турбує тільки жорстокість у відеоіграх. Також він дивується, як можна приписувати людині ті чи інші погляди, судячи тільки за його профілем в Facebook.

Співробітники Destructive Creations, які перш випустили NecroVision і Painkiller: Hell & Damnation, вважають, що зараз в моді яскраві, політкоректні гри. Ці ігри намагаються виставити чимось більшим, ніж просто розвага. Автори Hatred пішли наперекір і придумали похмурий шутер про ненависть до людства. За їх словами, сценарій не так вже важливий — пророблений сюжет і численні діалоги можуть перешкодити гравцям вжитися в роль самотнього психопата.

В інтерв’ю Polygon Зелінський пояснив, чому Destructive Creations вирішила випустити шутер про вбивства мирних жителів. За його словами, раніше гри були «без гальм», а розробники не озиралися на сторонні думки. Ця «іскра» пропала, і тепер ніхто не робить нічого ніби Doom, Kingpin або Postal. Одним з небагатьох винятків Зелінський назвав місію «Ні слова по-російськи» з шутера Call of Duty: Modern Warfare 2, в якій гравець бере участь у терористичній атаці на цивільний аеропорт (через це завдання у 2010 році депутат від фракції ЛДПР Валерій Селезньов запропонував внести Modern Warfare 2 в список екстремістських матеріалів. — прим. «Канобу»). У багатьох сучасних відеоіграх можна вбивати мирних жителів. Різниця в тому, що в Hatred це і є мета, а тому розробники чесні. Глава Destructive Creations впевнений, шутер допоможе людям випустити пару після важкого робочого дня.

Раніше Зелінський сказав, що у Hatred вже з’явилися шанувальники, які закидали поштову скриньку студії захопленими посланнями. Тим, кому не подобається шутер, Зелінський радить просто його не запускати. «Це всього лише гра про відстріл віртуальних персонажів. Якщо хтось не може відрізнити реальність від гри, то йому варто вимкнути комп’ютер і піти прогулятися », — порадив тоді розробник.


Не всі поставилися до Hatred всерйоз. Автор YouTube-каналу KhailAnonymous випустив пародійний трейлер, де герой намагається потоваришувати, пригощає піцою і розбиває піньята. Навпаки, Epic Games, що займається технологією Unreal Engine 4 в основі Hatred, веліла прибрати всякі згадки про неї з гри і рекламних матеріалів. Зелінський виконав вимогу. За його словами, Unreal Engine 4 — дивовижна технологія, і він думав, що потрібно обов’язково ставити логотип Epic Games, якщо нею користуєшся.

Hatred вийде на PC в 2015 році.

Добавить комментарий