Західна преса закохалася в Middle-earth: Shadow of Mordor

10 цитат з рецензій англомовних журналістів 

3 жовтня в продаж надійде консольная версія Middle-earth: Shadow of Mordor, а власники персональних комп’ютерів вже зараз можуть відправитися в подорож по Середзем’ям. Незважаючи на спочатку скептичне ставлення до гри з боку західної преси, після знайомства з Middle-earth: Shadow of Mordor багато журналістів вибухнули захопленими рецензіями. У цьому матеріалі ми зібрали цитати та оцінки провідних англомовних видань.

«Коріння Shadow of Mordor йдуть у фантазію, що народила« Володаря кілець ». Можливо, тому гра стане чимось на зразок «бери або забирайся», особливо якщо все, що ви дивилися — це фільми Пітера Джексона ».

** Giant Bomb. & Nbsp; 10/10 **

«Через десять хвилин стає ясно, що ця гра — не сімейна розвага, орієнтоване на підлітків. Shadow of Mordor похмурішим, ніж будь-який фільм або гра, створені на основі всесвіту Середзем’я ».

** Joystiq. & Nbsp; 10/10 **

«Middle-earth: Shadow of Mordor прокладає« Дорожню карту »до наступного покоління AAA-ігор чіткіше, ніж будь-яка інша недавно вийшла гра».

** Polygon. & Nbsp; 9.5 / 10 **

«Найкраще, що є в Middle-earth: Shadow of Mordor, — це відчуття безмірного могутності без втрати страху бути вбитим».

IGN. & Nbsp; 9.3 / 10

«Коли ви гинете від руки звичайного орка, він перетворюється на капітана і стає більш могутнім. Історія підкреслює, що талиона відмовлено у праві перейти на сторону мертвих, тому кожен раз, коли ви гинете, ви з’являєтеся в одній з веж, розкиданих по карті ». & Nbsp;

** The Escapist. & Nbsp; 9.0 / 10 **

Дивітьяс також:почтовые ящики металлические

«На жаль, сам по собі світ гри стане для багатьох розчаруванням. У 1954 році «Володар кілець» створив концепцію сучасного епічного фентезі, але світ Shadow of Mordor просто не відповідає цим високим очікуванням, а також не пропонує різноманіття в пейзажах, які ми бачили в фільмах або на сторінках книг ».

** EGM. & Nbsp; 8.5 / 10 **

«Найкраще в грі — система ієрархії ворогів. Над млявими рівнинами Мордора встановлено владу орків, чия ієрархія змінюється в залежності від ваших дій і прийнятих рішень ». & Nbsp;

** games (TM). & nbsp; 8.0 / 10 **

«Стелс — життєво важливий навик, навіть якщо місія не вимагає скритного проходження». & Nbsp;

** GameSpot. & Nbsp; 8.0 / 10 **

«У міру зростання сили Талион відкриватиме нові здібності, що дозволяють йому приголомшувати ворогів, переміщуватися в місце їх дислокації або звичайним стисканням долонь« підривати »голови орків, як повітряні кульки». & Nbsp;

** Eurogamer. & Nbsp; 8.0 / 10 **

«Зрештою, Middle-earth: Shadow of Mordor, як і багато амбітні проекти, не змогла виконати всі взяті на себе зобов’язання».

** Destructoid. & Nbsp; 6.0 / 10 **

«Стелс — жизненно важный навык, даже если миссия не требует скрытного прохождения».  **GameSpot. 8.0/10**

«В конечном счете, Middle-earth: Shadow of Mordor, как и многие амбициозные проекты, не смогла выполнить все взятые на себя обязательства». **Destructoid. 6.0/10**

 

Добавить комментарий